Mens Vi Venter - Dere Skal Være Mine Vitner
03.10.2023
Mens Vi Venter - Dere Skal Være Mine Vitner
Kent Tjelta - Temaet for gudstjenestene i Bedehuskirken høst 2023 er Mens vi venter. Målet er å bygge videre på temaet fra 2021/22 om Dypere Røtter og Ett år med Jesus 2022/23, for å se på hvordan apostlene forstod og praktiserte Jesu undervisning.
Et År Med Jesus - Matt 13
06.02.2023
Et År Med Jesus - Matt 13
Kent Tjelta - Gud kalle oss som en menighet til å forberede oss for vekst, og den forberedelse komme gjennom en prossess av å vokse dypere røtter. I løpet av året skal vi fokusere på Jesu liv og lære og hvordan vi kan leve som hans etterfølgere.
Et År Med Jesus - Matt 5:21-48
03.10.2022
Et År Med Jesus - Matt 5:21-48
Jesus kommer snart tilbake
11.11.2019
Jesus kommer snart tilbake
Det står en kamp om åpenbaring om de siste tider. Vi trenger å ha klart for oss hva som er målet med verdenshistorien. Herren vil bytte ut frykt, søvn og «interresant teori» med håp, lengsel, glede, retning og forventning.
Bibelen - Del 3
12.11.2018
Bibelen - Del 3
Den gamle sannheten om at hele Bibelen er Guds fullkomne ord er ikke lenger allment akseptert. På kort tid har mange gradvis begynt å tro at Bibelen bare inneholder Guds Ord. Hva en tenker at Bibelen ER påvirker hvordan en leser det som står der. Holder det fortsatt å tro at hele Bibelen fortsatt er like sant i 2018 som når den først ble skrevet?
1 - 5 av 9