Hjemmefest

I storfamilien Bedehuskirken er vi velsignet med en stor flokk av mennesker i alle aldre. Noen har vært med lenge og mange har kommet til de siste årene. Dette er veldig gledelig, og vi har virkelig lyst å være en storfamilie det er lett å bli endel av og som kjenner til hverandre.

Hjemmefest

 Derfor inviteres det til hjemmefester etter 2 gudstjenester i semesteret. Dette blir istedet for kirkekaffi, og vi håper at ALLE blir med!  

Slik en hjemmefest foregår: 

  • Søndagen før kl. 20.00 legger vi ut påmelding til de ulike husene
  • Du/dere melder dere på et ledig hus. 
  • Husk å meld deg på innen påmeldingen stenger lørdag kl. 10.00.
  • Husverten bestiller pizza, og alle vippser en liten sum til husverten for denne. 
  • Vi mingler og har det gøy sammen utover ettermiddagen! 

Dette blir kjempegøy om vi alle våger på by litt på, våger å skrive oss opp på et hus vi ikke har vært i før og er klar for å en gøy ettermiddag sammen. Alle generasjoner er invitert! 

Powered by Cornerstone