I storfamilien Bedehuskirken er vi velsignet med en stor flokk av mennesker i alle aldre. Noen har vært med lenge og mange har kommet til de siste årene. Dette er veldig gledelig, og vi har virkelig lyst å være en storfamilie det er lett å bli endel av og som kjenner til hverandre.
Derfor inviteres det til hjemmefester etter 2 gudstjenester i semesteret. Dette blir istedet for kirkekaffi, og vi håper at ALLE blir med!
Slik en hjemmefest foregår:
- Søndagen før kl. 20.00 legger vi ut påmelding til de ulike husene
- Du/dere melder dere på et ledig hus.
- Husk å meld deg på innen påmeldingen stenger lørdag kl. 10.00.
- Husverten bestiller pizza, og alle vippser en liten sum til husverten for denne.
- Vi mingler og har det gøy sammen utover ettermiddagen!
Dette blir kjempegøy om vi alle våger på by litt på, våger å skrive oss opp på et hus vi ikke har vært i før og er klar for å en gøy ettermiddag sammen. Alle generasjoner er invitert!