Ressurser/Blogg/Nyheter/Norges Kristne Råd inviterer til felles bønnedag

Norges Kristne Råd inviterer til felles bønnedag

Søndag 22.mars inviterer Norges Kristne Råd til felles bønnedag. Det er krisetid, og vi tror på bønn. Dette initiativet fra NKR tror vi det er lurt å prioritere og sette av tid til førstkommende søndag.

Nå er det en global krisetid og kirkene i Norge – gjennom Norges Kristne Råd – inviterer til en felles bønnedag. Vi trenger å overgi oss selv, hverandre og alt liv som er truet til håpets og kjærlighetens Gud.

Denne søndagen vil...
… flere av kirkene lede oss i bønnesamlinger via egne og NKR sine FB-sider.
… det være ressurser tilgjengelig på nettet for samlinger i hjemmet, inkl. ferdig formulerte bønner og bønneemner, og et eget opplegg for samling i hjemmet med familien.

Mer informasjon vil dere finne på Norges Kristne Råd sine nettsider fra torsdag.
FB-arrangement oppdatert informasjon her.