Påske

Påsken er kirkens viktigste høytid. Vi feirer Jesus død og oppstandelse. Han døde for oss og overvant døden. Her finnes det noen ressurser som kan brukes hjemme i Påskeuke.

Påsken er kirkens viktigste høytid. Vi feirer Jesus død og oppstandelse. Han døde for oss og overvant døden. Korona restriksjoner gjør at vi ikke kan samles slik vi ønsker, men det gir oss også en fin mulighet til å roe ned og fokusere på det Jesus har gjort for oss.

Her er en Sway med gjennomgang av påsketekster basert på Matteus evangeliet. Les deg gjennom bibelens begivenhetene i påsken fra lørdag før Palmesøndag helt til 2. påskedag.

Her finnes det også et Spotify playlist som er laget av Bedehuskirken for Påsketid for å spille hjemme.

alternatetext