Ressurser/Blogg/Nyheter/Pop up butikk er åpen

Pop up butikk er åpen

Da er vi i gang med å forberede og åpne pop up butikk på Saron med gratis klær for flyktninger og innvandrere. Vi har ved hjelp av frivillighetssentralen i Time kommune fått inn en del klær allerede, men trenger også treningsklær og sko.

Viss du har treningsklær til barn og ungdom og sko til både barn, ungdom og voksne kan disse leveres rett etter gudstjenesten i Misjonskirken eller Bedehuskirken søndag 12. juni. VIKTIG AT TRENINGSKLÆR OG SKO ER HELE OG RENE, SLIK AT DU SELV KUNNE TENKT DEG Å BRUKE DEM 😊 Vi trenger per nå ikke mer vanlige klær, men gir beskjed når vi trenger påfyll, så ta gjerne vare på klær du har tenkt å gi bort med tanke på dette.

Ta kontakt med Anne Lovise Skailand på mobil 90974376 for evt. å avtale annet leveringstidspunkt.