Ressurser/Blogg/Nyheter/DNA Storfamilie

DNA Storfamilie

Tirsdag 29. august kl 19:30 er det DNA Storfamilie på Saron. Vi samles for å søke Gud for det han her for oss denne høst.

Bedehuskriken har arrangert DNA samlinger i flere år. Oppgjennom årene har de hatt noe ulikt innhold. Det siste året har vi delt opp samlingene i en ledersamling og en samling for hele Storfamilien. Her kan du lese mer om denne endringen. Ser du på Bedehuskirken som din lokale kirke, da er du sterkt ønsket når storfamilien samles.

Tirsdag 29. august kl 19:30 er det DNA Storfamilie på Saron. Vi samles for å høre hva Gud har gjort i blant oss denne våren. Historier om Guds ledelse og inngripen, hans godhet og nærvær i hverdagen styrker og oppmuntrer oss. Det blir også tid til lovsang, bønn og et godt tapas bord i lag med mange gode folk.

Håper å se deg 29. august!!

Påmelding