Webinar: Jeg og mitt hus, vi vil tjene Herren
22.06.2020
Webinar: Jeg og mitt hus, vi vil tjene Herren
I en tid som denne der vi ikke samles slik vi er vant til, ønsker vi å stille ditt "hus" dette spørsmålet: Vil dere tjene Herren? Å tjene Herren er å innrette livene våre slik at livet er en vandring med Gud og et liv med Jesus i sentrum av store og små øyeblikk, valg og prioriteringer. De fleste av oss har opplevd at både huskirker og gudstjenester har vært en stor hjelp til dette, men i den tiden vi lever i nå, så trenger vi andre prioriteringer, rytmer og viljestyrke til å ta valget "jeg og mitt hus, vi vil tjene Herren."
Hele Familien bidrar del-2
01.04.2019
Hele Familien bidrar del-2
Kirken er Jesus kropp her på jord. Du er tiltenkt og gitt en unik oppgave her. Hvordan bidrar du?
Hele Familien bidrar del-1
18.03.2019
Hele Familien bidrar del-1
En gutt fikk gi sine 5 brød og 2 fisker til Jesus. Han fikk komme nær Jesus, og se mirakelet på nært hold. Hva har vi fått som vi kan gi til Jesus og bidra med i storfamilien?
Get Ready!
30.09.2018
Get Ready!
Based in Joshua 1 & 2, as the People of God prepare for the new land God is giving them. Mal asks how can we prepare for the new opportunities God is giving us; where are we supposed to be assertive & influential; & how can we stay encouraged?
Alle er kalt til tjeneste
16.04.2018
Alle er kalt til tjeneste
Vi kan alle leve midt i Guds kall og alt det innebærer. Moses diskuterte lenge med Gud og innvendingene han hadde var like våre. Når Moses så gikk gjorde Gud mirakler.
1 - 5 av 12