Ressurser/Blogg/Nyheter/GN Høst 2021

GN Høst 2021

Høsten er kommet og det er klart for et nytt semester i GN. Vi gleder oss enormt til å starte med huskirker og gudstjenester igjen.

Det er nå mulig å samles opptil 200 med påmelding. Første GN-gudstjeneste blir fredag 20. August (påmelding her), og 8.-10. klasse huskirkene starter mandag 30. august.

Gudstjenestene

Annenhver fredag, oddetals uke på Saron fra kl 20:00 til ca. midnatt. Det bli kiosk og henging etter gudstjeneste.

-20. Aug

-03. sep

-17. sep

-1. okt : ingen gudstjeneste (GN Weekend)

-15. okt : ingen gudstjeneste (høstferie)

-29. okt

-12. nov

-26. nov

-10. des

8.-10. klasse huskirkene

Annenhver mandag på Saron, oddetalls uke

(Vi ønsker at alle som tilhører en huskirke er medlem i GN-huskirke, i tillegg til GN. Påmelding finner du her. Dette vil være med å dekke utgifter til mat i tillegg til at vi kan søke støtte fra staten. )

8. klasse - kl 19:00-20:30

9. klasse - kl 19:30-21:00

10. klasse - kl 20:00-21:30

-30. aug

-13. sep

-27. sep

-11. okt : ingen huskirke (høstferie)

-25. okt

-8. nov

-22. nov

-6. des

1.Vgs - 3.Vgs huskirke

Tid og sted skal informeres av ledere

GN Weekend

1.-3. oktober

Nyttårsfeiring

Mer info kommer

Nytt Ungdomslokale

Skal være klar for bruk i løpet av høsten! Takk til alle som har vært med og støttet prosjektet.

Ny Ungdomsleder

GN Høst 2021

Håvard Haugland startet som ny ungdomsleder i Bedehuskirken i august. Han er 21 år fra Bryne og utdannet elektriker. Den nye hverdagen som leder for GN og elektriker på deltid er noe han har gledet seg lenge til.

"Jeg elsker å bruke tid sammen med ungdommer. Når jeg selv gikk på GN hele ungdomstiden, var det når ledere investerte i meg at jeg utviklet meg. Derfor ønsker jeg virkelig å gi videre det jeg har fått."

Tlf. 94835970

Mail: haavard.haugland@bedehuskirken.no