Teamet

Stabsteamet

Staben i Bedehuskirken er ansvarlig for den daglige drift og ledelsen i Bedehuskirken.

ImageKjersti Landro

kjersti.landro@bedehuskirken.no

+47 415 62 567

Som utvandrende fra Frekkhaug kom Kjersti til Bryne i 2006 sammen med sin ektemann og fotballproff, Vegar. Hun er i dag stabens anker; en naturlig omsorgsperson og driftig duracell-kanin med følelsene på utsiden. På hjertet ligger lengselen etter å se andre mennesker komme til tro på Jesus. Dette driver henne i pastortjenesten så vel som i familielivet.

ImageMagnar Helland

magnar.helland@bedehuskirken.no

+47 990 28 690

Siden han begynte i teamet i 2019, skjønte Magnar snart at han trengte en el-sykkel for å ta den lange reisen fra Klepp hver dag. Nå har han energien når han kommer til kontoret for å forbløffe oss med trommeferdighetene hans. Han er en mann med et ekte hjerte for tilbedelse, og han har en avslappet natur som han plukket opp i sine dager på Hawaii med UIO.

ImageLachlan McNicol

lachie.mcnicol@bedehuskirken.no

+47 940 81 595

Lachie er fra Australia, gift med Miriam og far til Emily og Olivia. Etter teologi utdannelse begynte Lachie som generasjonspastor i Bedehuskirken i januar 2019. Som alle fra Australia er Lachie en fest å være sammen med! Lachie har også alltid stålkontroll på alle tilbudskampanjene i områdets dagligvarebutikker. Han sier selv han er litt under nivå til å vinne klubbmesterskapet i golf. Og, ja en god del timer brukes på golfbanen.

ImageHilde Birkeland

Administrasjon, leder for barn og familie arbeid

hilde.birkeland@bedehuskirken.no

+47 414 10 680

Hilde kommer fra Hovsherad og ble endel av stabsteamet i 2014. Hennes varme vesen, omsorg for alle og blikk for detaljer er til stor glede både for stab og storfamilien i Bedehuskirken. Hun er en mester i organisering og har et brennende hjerte for ekteskap, barn og familier. På hjemmebane er de en aktiv tenåringsfamilie som synes livet er best ute; på fjellet, rundt bålet, i hengekøya eller blant barna i Kenyas slumområde.

ImageHåvard Haugland

Ungdomsleder