Være mine vitner: Vegar Landro
Være mine vitner: Vegar Landro
Vegar Landro- I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
Være Mine Vitner: Urstad familie
Være Mine Vitner: Urstad familie
Inger, Endre og Markus Urstad - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
Lytt nå
Være Mine Vitner: Hva er evangeliet egentlig ?
19.02.2024
Være Mine Vitner: Hva er evangeliet egentlig ?
Lachie McNicol - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
Tre umistelige verdier for dagens bedehusarbeid - Runar Landro
05.02.2024
Tre umistelige verdier for dagens bedehusarbeid - Runar Landro
Leder for IMF, Runar Landro, i forbindelse med feiring av 125 år siden IMF ble stiftet, dele om det som er mest viktig i bedehus menigheter her i Norge.
Lytt nå
Være Mine Vitner: Hvorfor?
23.01.2024
Være Mine Vitner: Hvorfor?
Kjersti Landro - I løpet av de siste tre år har vi satt fokus i vår undervisning om hvordan vi kan være en menighet med dypere røtter i Jesus og hans ord. Nå i våren 2024 skal vi høre om Jesus sitt kall om å være hans vitner og hvordan vi kan være folk som er klar for å dele det gode nyheter til de rundt oss.
1 - 5 av 110
1 2 3 4 5 ... 22 Neste