Kultur for å gi

I Bedehuskirken ønsker vi å ha en kultur for å gi. Gi seg til et fellesskap, gi av sin tid, sine gaver, ressurser og penger.

Vi setter høyt å være en raus menighet. 10 % av pengene som blir gitt til menigheten gjennom Fast Givertjeneste gir vi videre til eksterne prosjekter. I tillegg gir vi vekk alle kollektene som blir samlet inn på gudstjenestene våre. Vi er stolt av å være en menighet som tilsammen gir rundt kr. 700 000,- pr år til mange gode prosjekter i vår egen by og rundt om i verden! Slik vil vi ha det! Og slik tror vi det skal være!

Vi ser på det som helt naturlig og en selvfølge at du som er en del av Bedehuskirken også er med å tar det økonomiske ansvaret gjennom fast givertjeneste til menigheten. Dette er bærebjelken i vår økonomi og legger de økonomiske rammene for vårt arbeid. Som giver  registrert  med fødselsnummer får du skattefradrag for gaver inntil 25.000 kr hvert år. Rapporteringen til skattemyndighetene går gjennom ImF.

Velkommen som ny giver ved å følge lenken. (Ønsker du å gi en enkeltgave til Bedehuskirken følger du også denne linken)

Er du allerede giver og ønsker å justere din giveravtale kan du gjøre det ved å logge inn på min side. Husk små bokstaver ved bruk av epost adresse.

Ta gjerne kontakt med Kjersti Landro om du har noen spørsmål.