Minidisipler

Minidisipler er barnas egen del av gudstjenesten. Vi drømmer om at barna skal få kjenne Jesus, bli glad i han og lære mer om han. Undervisningen er tilpasset slik at deres tro og relasjon til Jesus kan vokse med alderen.

Barna samles i ulike grupper etter alder for å bli bedre kjent med Jesus og hverandre. Lek, sang, aktiviteter, latter og glede er med på å bygge gode og nye vennskap.
Barna er viktige når storfamilien samles, derfor har vi trygge gode ledere som gleder seg til å være sammen med barna i de ulike gruppene. De aller minste har med en foreldre eller trygg voksen på deres samling.

Between

Between er en huskirke for de som går i 6. eller 7. klasse. Vi samles annenhver fredag i hjemmene.

Vi ønsker at Between skal være en trygg base – med fokus på Jesus. En vennegjeng som ønsker å leve sammen med Jesus, som hjelper hverandre til å ta gode og rette valg ut fra Bibelen og som har det gøy sammen.

Går du i 6. eller 7. klasse har vi veldig lyst å ha deg med i huskirken vår!

For mer info følg oss på Facebook