Kall til bønn

Kall til bønn

Info om "kall til bønn"


Hver søndag i oddetalls uker inviterer Bedehuskirken til Kall til Bønn i Hovedsalen på Saron kl 20:00. 

Vi tror at Gud har kalt oss til å være et “bønnens folk”, og Kall til bønn skal være et sted hvor vi som kirke  kan respondere på dette kallet og som fellesskap søke Gud. 

Bønn handler ikke nødvendigvis om å liste opp en lang liste og be Gud om å fikse det. Vi ønsker å bruke tid med Gud og komme tett på Hans hjerte, for så  å be bønner som den Hellige Ånd gir hver enkelt av oss. Bibelen viser oss tydelig at lovsang og tilbedelse er en vei som leder inn til Guds hjerte. Når vi tilber og ærer Han, da kommer han oss i møte med sitt nærvær. 

Kall til Bønn vil inneholde både lovsangen og bønn, men også elementer av stillhet og lytte til Gud, profetisk tjeneste og nådegaver. Hver samling vil ha ulike tema og kanskje gjester som vil delta. 

For at vi kan gjennomføre en samling som denne så er det veldig viktig at alle følger smittevernsreglene som Bedehuskirken har utarbeidet: 

- De som kan være korona-syke, har luftveissymtomer eller er i karantene kan ikke delta på våre arrangement.  

- Hender må sprites ved inngang og en må utvise god håndhygiene.  

- Unngå håndhilsning, klemming og unødvendig kontakt.  

- Hold minst 1 meteres avstand.   

- Unngå kø og opphold deg på anvist plass i lokalet.  

- Det kan være maks 80 stk til stede på vårt arrangement og en må ha meldt seg på i forkant.  

- Lokalet og kontaktflater rengjøres i forkant og etter arrangementet.   

- Toalettene og resten av lokalet vil bli stengt av og er ikke mulig å benytte under våre arrangement.  

- Ikke benytt parkeringsplass eller gang som unødvendig sosialt oppholdssted verken før eller etter arrangement. 

 

Powered by Cornerstone