Ressurser/Blogg/Nyheter/Samling med Futurum 29-30 mars

Samling med Futurum 29-30 mars

Denne helgen er det fjerde gang vi samler læringsfellesskapet i Futurum. Det skjer fredag 29. og lørdag 30. mars på Saron.

Futurum er et læringsfellesskap for bedehus som i endring, og vi i Bedehuskirken er vertskap for prosessen. Det er 6 bedehus med i prosessen og i underkant av 30 ledere fra disse bedehusene vil være med på samlingen denne gang.

Teamene som kommer skal jobbe mye med egen prosesser og utfordringer. Vi håper å legge til rette for at de skal ha best mulig samtaler om de viktigste tingene. Disse 6 bedehusene er lokale fellesskap som vil noe mer. De ønsker å se Guds rike komme og de er midt i utfordrende endrings prosesser. De 6 bedehusene som er representert er; Bygstad bedehus, Bore bedehus, Egersund misjonshus, Inn-kyrkja (Lye), Riska bedehus og Tonstad bedehus.

Vær med å be om gode samtaler, erfaringer av Guds ledelse og inspirasjon til å fortsette i det Gud leder mot!